BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 11, 2009

frenzzzz.....



ain... ati..nazi...nadia...
kehidupan aku kt kampus setiap ari same jek...
ari2 kena hadap 3 orang budak2 senget ni...


ati...
yg pling pandai wat lawak antarabangsa... tp yg herannya die x gelak pun dengan ape yg die wat.. slamber dog jer..:P
ati makan sayyyyooooo~~~(brokoli)
lagu popular khas untuk ati ciptaan nadia n nazi..(jahat...sian rumate aku huhu)
dorang cipta lagu ni sbb ati sukan makan sayo brokoli..
kalu g cafe zaba jer mesti sampai ke bawah2 tray die carik brokoli..
ayat yg paling aku xkan lupa sampai bila2...( ati : "eei nadia.... mcm beg kakak kite... "
nadia : "nadia suker!!!")
but ati is da best 1!!
proud to be ur rumate!! haha...


nazi...
ni la makhluk tuhan yg paling pandai sakat ati haha...(sabar yea ati..:P)
geng aku yang gelak paling kuat!! aku pun dah sampai ke tahap jd hantu dah kalo sampai part gelakkan ati haha.. (slalunyer nazi r yg start kaco ati lu hihi)
nazi!! gua caya sama lu haha!!
skang ni ak nampak nazi cm dah krus skit..
diet kot...
bercita2 nak masuk pencarian COVER GIRL safi gituuuu....:)
nazi~~ truskan usaha!! kitorang sokong 100000 %

nadia.....
nadia sukerr!!! itula pekataan yg die suke sebut kalo kitorng kutuk2 barang yg die beli..
bg die... everything is beautful walaupun pada dasarnya x lawa haha...
pandai jugak sakat ati... siap suh kim slam kat mak ati haha..(peristiwa masak sayur untuk sahur sem lepas..) :P...(nadia :" eakkkk..?? haaa kim salam kat mak ati!"~~ dgn nada selambernyer)
nadia slalu gaduh ngan ati... perang mulut... x sehaluan ler kononnyer..:P
nadia da busuk 1!!:P

nway... korang is da best!!
but plessss k....
jgn la sebut lg statement.." yeeee...sy ain... budak stp.." gelik ahhh!!

to be continue!!

0 comments: